HOME>講演活動

東北ツアーのアンケート

先週、盛岡・仙台・山形と訪問してまいりました。
下記のように感想をいただきましたのでご紹介させていただきます。



・将来、自分で自分のやりたいことを仕事にしたいと考えて今回参加いたしました。自分のやりたいことが人のためになる、さらに憧れとなる仕事につなげられるヒントをたくさんいただきました。早速実行したいと思います。

・自分の会社の良いところを伸ばす努力、自分の良いところを伸ばす努力をしようと思った。

・自分のクレドを作ってブレない自分を作っていけたらと思います。
又、障がい者に対しての視点が変わりました。

・いかにわかりやすく物事や事象を伝えるか、伝えなくてはならないかもう一度深く考えようと思います。

・夢のある自己紹介ができない自分に、はっとさせられました。この問いの答えを考え続けたいです。

・クレドを利用した自分ブランドイメージを作ることは、セミナー後すぐ実践していきたいと思いました。

・個人的に職場内の雰囲気を変えたく、前向きな会社にしたいと悩んでいたタイミングだったため、大変勉強になり、有意義な時間でした。ありがとうございます。

・リーダーシップの本当の意味を教えられました。人とのつながりの大切さや、人に良い影響を与えられる人間になるためにはどうあれば良いのか、学びの多い時間をありがとうございました。

・大変楽しく勉強になりました。自社のブランドを確立したいと切に思います。ブランド作りの4つのポイントを自分に活かして行きたいと思いました。ありがとうございます!

・自分ブランド作り、考えるだけでなく、行動に移してカッコ良い大人になるようスピードアップします。“勉強で得られることは答えではなく問いだ”。たくさん考える1年にします。


Questionnaires from Tohoku Tour
I visited Morioka, Sendai, and Yamagata last week.
I got many thoughts below on my lecture:
- I participated in your seminar because I wanted to do the job I want. I got many hints from you of how what I want to do can be profitable for others as well. I would like to carry on.
- I thought I want to make an effort to develop my company’s merit and my merit.
- I would like to make credo not to sell myself out. Also, I got new perspective on the handicapped.
- I would like to rethink how I can convey things in a way that’s easy to understand.
- I was started at the fact that I cannot introduce myself with full of dreams. I would like to find the answer for this question.
- I would like to make my branding image utilizing credo.
- Since I was struggled to change the atmosphere in company and change it to company with positive attitude, so your lecture was very suggestive. Thank you very much.
- You told me the real meaning of leadership. Thank you for your lecture, from your lecture I learned importance of connection with others and the way to be the person who is influential to others in a positive way.
- Your lecture was very fun and insightful. I strongly think I would like to establish my company’s brand. I will utilize the 4 points for brand making. Thank you!
- I would like to carry out “making my brand” not to only think. “What you gain from study is not answer, but the question.” I would like to think a lot in this year.
スポンサーサイト
●NPO法人FDAはNPO/NGOを誰でも簡単に無料で支援できる!|gooddo(グッドゥ)に登録しております●ご支援お願い申し上げます。 http://gooddo.jp/gd/group/fda/

この記事のトラックバックURL

http://narisawashunsuke.blog.fc2.com/tb.php/549-b16eacb9

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

  Template Designed by めもらんだむ RSS

special thanks: Sky Ruins, web*citronDW99 : aqua_3cpl Customized Version】